Συχνές Ερωτήσεις
Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας.
ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ;
Το www.illi.gr είναι επίσημος μεταπωλητής και κορυφαίος συνεργάτης όλων των Brands που βλέπετε στους καταλόγους μας.
ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ;
Όλα τα προϊόντα μας έχουν αυστηρές ποιοτικές προδιαγραφές και συνοδεύονται με την εγγύηση ποιότητας και ανθεκτικότητας www.illi.gr. Αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε ελάττωμα ή μη αναμενόμενη συμπεριφορά τότε αντικαθιστούμε δωρεάν το προϊόν.
ΕΠΕΛΕΞΑ ΛΑΘΟΣ ΝΟΥΜΕΡΟ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ;
Ασφαλώς! Καλέστε την Courier που παραλάβατε και στείλτε μας το προϊόν με την σημείωση ότι πρόκειται για αλλαγή, το όνομα που έγινε η παραγγελία και το επιθυμητό προϊόν. Εναλλακτικά καλέστε μας για να σας καθοδηγήσουμε. Δείτε αναλυτικά τους τρόπους αλλαγών εδώ:
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Αν είστε πελάτης μπορείτε να κάνετε σύνδεση στον λογαριασμό σας και να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής. Αν όχι τότε ανατρέξτε στο επιβεβαιωτικό email αποστολής όπου θα βρείτε τον αριθμό αποστολής. Αντιγράψτε τον και επικολλήστε στην αναζήτηση αποστολών της Γενικής Ταχυδρομικής: https://www.taxydromiki.com/TRACK
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ EMAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Τα Emails επιβεβαίωσης αποστέλλονται αυτόματα από το σύστημα σε όλες τις παραγγελίες. Αν δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης τότε ανατρέξτε στα ανεπιθύμητα emails (spam). Λιγότερο συχνοί λόγοι είναι να έχετε σημειώσει λάθος την διεύθυνση email ή ο διαχειριστής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείται να απορρίψει το email.